Moim zdaniem to trzeba sobie na początek zadać pytanie Po co nam reklama i jakie rezultaty ma nam przynieść. Lokalny sklep komputerowy nie będzie prowadził kampanii SEO SEM czy Adwords bo nie wypłaci się. Koszty przerosną zyski.
Pozycjonowanie też obecnie to śliski temat. Wypozycjonujesz stronę na frazę X, a ludzie będą szukać frazy X + coś jeszcze tzw długi ogon. Możesz pozycjonować na hasło Samsung, a ludzie będą szukać Samsung GT. Pozycjonowanie stron też nie jest tanie.
Moim zdaniem jeżeli chcesz się promować to wyjdź do ludzi! Prosty przykład M. Gessler. To że przyjechała do danego miasta i robi rewolucje rozchodzi się samo po sieci, trafia do mediów, a i tak karze iść na promocję, rozdać chlebek ze smalcem i ogórkiem który kosztuje restauracje złotówkę, ale powoduje że restauracja staje się znana.
W każdej branży można coś znaleźć ciekawego - sklep z komputerami -> dobrze przygotowana prezentacja, jakiś cennik i rozdajemy to na ulicy w postaci nośników w formie karty kredytowej z logiem, nazwą np
http://www.flashbay.pl/pendrive/wafer
można też zrobić ankietę w pobliżu miejsca firmy związanej z twoją branżą. Trudna robota, ale możliwa do wykonania.
Oczywiście profil na FB, ale profil który żyje, est aktualizowany regularnie i często