Strona 1 z 1

Dokumentacja

: pt 03 lis 2017, 12:00
autor: marekra
Archiwizacja danych temat w sumie prędzej czy później dotknie każdego. Wg mnie prędzej bo zmieniają cię przepisy dotyczące skrócenia czasu przetrzymywania dokumentów pracowniczych. Jak radzicie sobie z porządkowaniem dokumentów?

Re: Dokumentacja

: pn 06 lis 2017, 13:35
autor: marcy
Ile trzeba przechowywać takie dokumenty?

Re: Dokumentacja

: pt 10 lis 2017, 13:53
autor: marekra
Teraz część dokumentów pracowników trzeba trzymać 50 lat a będzie mona 10 ale po spełnieniu kryteriów, które nie do końca są dla mnie jasne. Dla tego właśnie pytam jak radzicie sobie w tej sytuacji. Jestem ciekaw jak to się dokładnie robi ale i tak pewnie ostatecznie spadnie to na księgowość.

Re: Dokumentacja

: śr 21 mar 2018, 18:03
autor: Izeza
Jedno jest pewne - prowadząc przedsiębiorstwo dużą uwagę zwrócić się powinno na przechowywanie dokumentacji pracowniczej. Trzeba być świadomym, że przechowywać się je powinno przez określoną liczbę lat, co określone jest zresztą prawnie...

Re: Dokumentacja

: śr 13 cze 2018, 11:15
autor: Wandka
My wprowadziliśmy w firmie system elektronicznego obiegu dokumentów i ich elektronicznej archiwizacji i mamy ten problem z głowy. Nie potrzebujemy żadnego archiwum. Wcześniej mieliśmy spory bałagan w papierach, od kiedy przeszliśmy na wersję elektroniczną, problem ten zniknął. Na http://www.primesoft.pl/pl/elektroniczny-obieg-dokumentow możecie sobie poczytać o innych korzyściach płynących z zastosowania takiego rozwiązania we własnym przedsiębiorstwie ;)