księgowość

Wszelkie sprawy dotyczące Straży Pożarnych od strony prawnej.

mazurek
Posty: 306
Rejestracja: śr 01 lip 2015, 14:14
Status: Offline

Re: księgowość

Postautor: mazurek » śr 24 maja 2017, 12:18

Zgadzam się, żeby zajmować się księgowością, trzeba się na tym znać, a o pomyłkę nietrudno, co może nas potem wiele kosztować, dlatego lepiej żeby zajmował się tym ktoś bardziej obeznany.

magdalena765
Posty: 1
Rejestracja: czw 03 lis 2016, 12:09
Status: Offline

Re: księgowość

Postautor: magdalena765 » pn 17 lip 2017, 11:03

Osobiście uważam, że samodzielna księgowość nie jest właściwym rozwiązaniem dla osób które chcą rozwijać firmę. Ja nie chciałam pakować się w dodatkowe obowiązki i wolałam powierzyć je biuru z Krakowa General Outsource

HighIT
Posty: 6
Rejestracja: czw 16 mar 2017, 12:13
OSP (gm., woj.): jaktorów, mazowieckie
Status: Offline

Re: księgowość

Postautor: HighIT » pn 11 wrz 2017, 14:08

Nie. Lepiej sprawy finansowe powierzyć księgowej lub biurowi rachunkowemu jak http://biurorachunkowegrodziskmazowiecki.pl/. Samemu nie ma co. Może to wynieść więcej krzywdy niż pożytku

usagi
Posty: 71
Rejestracja: pt 12 maja 2017, 15:10
Status: Offline

Re: księgowość

Postautor: usagi » czw 28 wrz 2017, 13:20

Księgowość prowadzona samodzielnie zyskuje coraz większe grono zadowolonych klientów. Zerknij sobie na stronę https://wfirma.pl/. Można tam prowadzić samodzielnie księgowość a ich klienci są objęci wsparciem ekspertów między innymi właśnie od podatków. Koszta niewielkie a przy umowie na 12 miesięcy 2 pierwsze są gratis.

Wrevris
Posty: 70
Rejestracja: czw 22 wrz 2016, 09:39
Status: Offline

Re: księgowość

Postautor: Wrevris » czw 28 wrz 2017, 15:21

Fajnym pomysłem jest wynajęcie biura rachunkowego, ostatnio jest to bardzo modne rozwiązanie i co raz więcej firm z tego korzysta.

sukienka
Posty: 115
Rejestracja: wt 22 mar 2016, 16:34
Status: Offline

Re: księgowość

Postautor: sukienka » pn 02 paź 2017, 12:29

Najlepiej znaleźć dobre biuro rachunkowe. Oni znają się na rzeczy i na pewno efekt współpracy będzie odpowiedni. Polecam takie rozwiązanie jak biuro rachunkowe łódź bałuty. Firma mojej siostry z nimi współpracuje i są oni bardzo zadowoleni.

alojzz
Posty: 7
Rejestracja: czw 27 lip 2017, 00:04
Status: Offline

Re: księgowość

Postautor: alojzz » czw 12 paź 2017, 15:04

Ja bym postawil na ksiegowosc online.

Izeza
Posty: 104
Rejestracja: śr 01 mar 2017, 12:09
Status: Offline

Re: księgowość

Postautor: Izeza » czw 26 paź 2017, 01:59

kwas pisze:Dokumenty finansowe praktycznie przechowujemy 6 lat.
Dokumenty kadrowe maksymalnie przechowujemy 50 lat.
Z dokumentami kadrowymi będziemy mieli do czynienia w sytuacji kiedy zatrudniamy pracowników na umowę o pracę. Co w sumie w OSP chyba się nie zdarza.

Nie ukrywam, że mi przechowywanie dokumentacji pracowniczej sprawa duże trudności. Czy macie jakieś sposoby, które pozwoliłyby mi je uporządkować? Jak uchronić je przed zniszczeniem? Z góry dziękuję za pomoc - sama sobie nie poradzę!

maciejj862
Posty: 45
Rejestracja: sob 28 maja 2016, 11:42
Status: Offline

Re: księgowość

Postautor: maciejj862 » czw 26 paź 2017, 12:50

Księgowość można i warto prowadzić samodzielnie, można sporo zaoszczędzić na księgowej, czy biurze rachunkowym. Potrzebne jest tylko odpowiednie oprogramowanie, takie online sprawdza się najlepiej, to https://wfirma.pl powinno się nadać - ma wiele przydatnych funkcji, jak wystawiania faktur, czy zarządzania magazynem, a przy tym jest bardzo tanie.

Wróć do „Porady prawne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Zaloguj się  •  Zarejestruj się