Centrala telefoniczna do przekierowywania połączeń

Strażak po godzinach

Topic author
Listek
Posty: 162
https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
Rejestracja: pt 25 lip 2014, 09:45
OSP (gm., woj.): chełm lubelskie
Status: Offline

Centrala telefoniczna do przekierowywania połączeń

Post autor: Listek »

Hej, potrzebujemy centrali telefonicznej która będzie przekierowywała połączenia do poszczególnych pokoi. Takiej która da również możliwość nawiązywania połączeń wewnętrznych. Najlepiej cyfrowa, bo jedziemy na ISDN-ie z orange.
Awatar użytkownika

Zdenek
Posty: 146
Rejestracja: czw 23 paź 2014, 09:29
OSP (gm., woj.): lubelskie, chełm, chełm
Status: Offline

Re: Centrala telefoniczna do przekierowywania połączeń

Post autor: Zdenek »

Z tych które ja znam to Platan, Slican IPM oraz Panasonic lub Datera. Z tą ostatnią miałem najwięcej do czynienia. Nadaje się zarówno do linii cyfrowych jak i takich opartych o VoIP (a przecież to jest obecnie jedną z popularniejszych opcji ze względu na niskie koszta). Tutaj masz ich witrynę na której znajdziesz ofertę: http://www.datera.pl/ Oni Ci to tam wszystko ładnie skonfigurują. Można też zrobić to przez operatora - ale wtedy nie masz nad tym pełnej kontroli.
Awatar użytkownika

Tenesy
Posty: 533
Rejestracja: pn 20 mar 2017, 12:44
Lokalizacja: Gliwice
Status: Offline

Re: Centrala telefoniczna do przekierowywania połączeń

Post autor: Tenesy »

Taka centrala to świetne rozwiązanie. Znacząco ułatwia kontakt, czy to między poszczególnymi działami w firmie, czy też z klientami, a dodatkowym plusem są też opłaty, które stają się o wiele mniejsze. My korzystamy z usług firmy Super VoIP, którą mogę zdecydowanie polecić. Mają dobrą ofertę, która na pewno przyda się każdej firmie.

rorro
Posty: 97
Rejestracja: wt 27 cze 2017, 15:09
OSP (gm., woj.): Radom, mazowieckie
Status: Offline

Re: Centrala telefoniczna do przekierowywania połączeń

Post autor: rorro »

Najlepiej się sprawdza wirtualna od https://focustelecom.pl/, znam wiele firm które z takiej korzystają. Jak się zdecydujesz to
będziesz mógł skorzystać z 30-sto dniowego okresu bezpłatnej opieki ich specjalisty. Będzie można dzięki temu wszystkie funkcje takiej centrali wdrożyć. A tu jest ich mnóstwo, również tych bezpłatnych a inne można dodatkowo dokupić. Taka centrala umożliwia rozwój komunikacji w firmie, pozwala też obniżyć koszty działalności i poprawić jakość obsługi klientów. Co ważne, użytkowanie centrali nie wymaga długotrwałych szkoleń, jest intuicyjne, a znacznie usprawnia codzienne działania komunikacyjne.Takie podstawowe funkcje centrali to oczywiście obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, możliwość przekierowania połączeń,przenoszenie numerów czy nagrywanie i archiwizowanie rozmów.
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat