Usługi brokerskie. Plusy i minusy

Strażak po godzinach
Awatar użytkownika

Topic author
TeddyBear
Posty: 49
https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
Rejestracja: pt 23 lip 2021, 08:08
OSP (gm., woj.): 344556677886543
Status: Offline

Usługi brokerskie. Plusy i minusy

Post autor: TeddyBear »

Chcę zainwestować swoje pieniądze w wartościowe aktywa. Od czego mam zacząć? Mój przyjaciel mówi, że powinienem skorzystać z usług brokera, ale mam wątpliwości. Czy masz w tym jakieś doświadczenie?
Awatar użytkownika

AlanWeb
Posty: 48
Rejestracja: pt 23 lip 2021, 08:54
OSP (gm., woj.): 43567365426356434
Status: Offline

Re: Usługi brokerskie. Plusy i minusy

Post autor: AlanWeb »

Niestety nie mam doświadczenia w tym, ale naprawdę chcę spróbować, jak również i czytam wiele informacji na temat handlu papierami wartościowymi i jak zacząć to robić. Twój przyjaciel ma rację. Bez wiarygodnego brokera, jest to ryzykowne posunięcie, aby rozpocząć handel papierami wartościowymi. Kiedy czytałem informacje o brokerach w Polsce i Europie, https://exante-review.pl/ był najbardziej pozytywny. Wypłaty w dowolnej walucie, niskie prowizje.

Lagi
Posty: 2
Rejestracja: ndz 06 lut 2022, 11:18
Status: Offline

Re: Usługi brokerskie. Plusy i minusy

Post autor: Lagi »

Jakie to ma zalety?

WeigelP
Posty: 34
Rejestracja: pt 23 lip 2021, 09:31
Status: Offline

Re: Usługi brokerskie. Plusy i minusy

Post autor: WeigelP »

Cóż, nie mam w tym doświadczenia, ale myślę, że powinieneś posłuchać swojego przyjaciela, bo wydaje się, że wie, co robić.

mareckize
Posty: 34
Rejestracja: pt 18 lis 2022, 01:18
Status: Offline

Re: Usługi brokerskie. Plusy i minusy

Post autor: mareckize »