Ratownik medyczny

Nurtujące kwestie na temat szkoleń i doskonalenia umiejętności pożarniczych.

Topic author
patryk127
Posty: 1
https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
Rejestracja: sob 20 mar 2010, 16:54
OSP (gm., woj.): woj. Wielkopolskie
Status: Offline

Ratownik medyczny

Post autor: patryk127 »

Jestem studentem I roku ratownictwa medycznego. Takie przedmioty jak kwalifikowana pierwsza pomoc mam zaliczone ale w osp nie mogę wziąć udziału w zawodach ratownictwa medycznego. to nonsens. Powodem jest to iż nie mam świstka że mam kurs ratownictwa medycznego osp. Co na ten temat sądzicie?

lewy06
Posty: 13
Rejestracja: wt 16 mar 2010, 18:30
OSP (gm., woj.): Gnojno gm.Inowrocław, kujawsko-pomorskie
Status: Offline

Re: Ratownik medyczny

Post autor: lewy06 »

mysle ze jest to dobre i nie dobre wiem ze u nas w jednostce komus potrzebne byly papiery pilarza do pracy i okazalo sie ze
ze szkolenie dla strazy nie jest brane pod uwage i musi byc inne. Dlaczego firmy maja na tym korzystac i na odwrot?

sedi
Posty: 153
Rejestracja: wt 14 sie 2007, 16:23
Status: Offline

Re: Ratownik medyczny

Post autor: sedi »

patryk127 pisze:Jestem studentem I roku ratownictwa medycznego. Takie przedmioty jak kwalifikowana pierwsza pomoc mam zaliczone ale w osp nie mogę wziąć udziału w zawodach ratownictwa medycznego. to nonsens. Powodem jest to iż nie mam świstka że mam kurs ratownictwa medycznego osp. Co na ten temat sądzicie?
Bez sensu jakie znaczenie ma to czy jest to ratownik osp czy inny. W końcu wszyscy ratują ludzkie życie.

nico
Posty: 49
Rejestracja: pt 03 lip 2009, 12:18
Status: Offline

Re: Ratownik medyczny

Post autor: nico »

mysle ze jest to dobre i nie dobre wiem ze u nas w jednostce komus potrzebne byly papiery pilarza do pracy i okazalo sie ze
ze szkolenie dla strazy nie jest brane pod uwage i musi byc inne. Dlaczego firmy maja na tym korzystac i na odwrot?