Dotacja KSRG

Pytania i rady na temat funkcjonowania Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego.
Awatar użytkownika

sekretaż
Posty: 63
Rejestracja: wt 29 lis 2005, 16:06
OSP (gm., woj.): zachodniopomorskie
Status: Offline

Re: Dotacja KSRG

Post autor: sekretaż » ndz 21 maja 2017, 13:00

A tak z innej beczki.
Jak wydać/podzielić kwotę 16000 :evil: przyznaną na cały powiat ?

strażak recz
Posty: 25
Rejestracja: ndz 18 mar 2012, 10:07
OSP (gm., woj.): OSP Recz zach-pom.
Status: Offline

Re: Dotacja KSRG

Post autor: strażak recz » ndz 21 maja 2017, 19:49

Witam My dostaliśmy 18000 na remont strażnicy natomiast na zakupy bieżące 0 zł
Awatar użytkownika

sekretaż
Posty: 63
Rejestracja: wt 29 lis 2005, 16:06
OSP (gm., woj.): zachodniopomorskie
Status: Offline

Re: Dotacja KSRG

Post autor: sekretaż » pn 22 maja 2017, 09:24

strażak recz pisze:Witam My dostaliśmy 18000 na remont strażnicy natomiast na zakupy bieżące 0 zł
Ale dostaliście 18000 a te 16000 jest do podziału dla 6 jednostek KSRG powiatu Myśliborskiego, a może wiesz jak kwota trafiła do waszego powiatu Choszczeńskiego.

strażak recz
Posty: 25
Rejestracja: ndz 18 mar 2012, 10:07
OSP (gm., woj.): OSP Recz zach-pom.
Status: Offline

Re: Dotacja KSRG

Post autor: strażak recz » pn 22 maja 2017, 20:44

dokładnie nie pamiętam ale w każdym bądź razie szału nie ma tragedia w tym roku
Awatar użytkownika

sekretaż
Posty: 63
Rejestracja: wt 29 lis 2005, 16:06
OSP (gm., woj.): zachodniopomorskie
Status: Offline

Re: Dotacja KSRG

Post autor: sekretaż » pn 22 maja 2017, 21:25

Kolejnym problemem jest to że jednostka w KSRG może tylko skorzystać z tego dofinansowania, natomiast nie może już jak w zeszłym roku pisać o środki z MSWiA.

eljotnes
Posty: 139
Rejestracja: śr 09 sty 2013, 14:25
Status: Offline

Re: Dotacja KSRG

Post autor: eljotnes » pn 22 maja 2017, 22:51

a na dodatek środki ubezpieczeniowe przejętę przez PSP od ZG mają być przeznaczone dla najbiedniejszych /cokolwiek to znaczy/ jednostek OSP więc raczej nie ksrg

akbeg1899
Posty: 168
Rejestracja: pn 27 sty 2014, 09:43
Status: Offline

Re: Dotacja KSRG

Post autor: akbeg1899 » pn 22 maja 2017, 22:56

Czyli mniej kasy z KSRG i dodatkowo brak możliwości pozyskania kasy z MSWiA? To już byłaby przesada.

eljotnes
Posty: 139
Rejestracja: śr 09 sty 2013, 14:25
Status: Offline

Re: Dotacja KSRG

Post autor: eljotnes » śr 24 maja 2017, 11:27

akbeg1899 pisze:Czyli mniej kasy z KSRG i dodatkowo brak możliwości pozyskania kasy z MSWiA? To już byłaby przesada.
kasy z ksrg jest więcej /tylko że na samochody/ a ile to już w KP powinni wiedzieć

akbeg1899
Posty: 168
Rejestracja: pn 27 sty 2014, 09:43
Status: Offline

Re: Dotacja KSRG

Post autor: akbeg1899 » śr 24 maja 2017, 15:07

Jak to ma być dobrze skoro przekazuje się znacznie mniej środków na OSP z KSRG i jednocześnie zabiera im się środki z MSWiA? Tu nawet może wyjść tak, że jednostka spoza KSRG może na tym lepiej wyjść. W poprzednim roku otrzymaliśmy prawie 13 tyś zł a w tym nie będzie to nawet 8tyś zł. Poza tym jesteśmy jednostką, która potrzebuje gruntownego remontu remizy wraz z dobudowaniem garażu oraz zaplecza a nakazuje nam się wydać 3tyś z dotacji na remonty remizy.

eljotnes
Posty: 139
Rejestracja: śr 09 sty 2013, 14:25
Status: Offline

Re: Dotacja KSRG

Post autor: eljotnes » czw 25 maja 2017, 07:24

akbeg1899 pisze:Jak to ma być dobrze skoro przekazuje się znacznie mniej środków na OSP z KSRG i jednocześnie zabiera im się środki z MSWiA? Tu nawet może wyjść tak, że jednostka spoza KSRG może na tym lepiej wyjść. W poprzednim roku otrzymaliśmy prawie 13 tyś zł a w tym nie będzie to nawet 8tyś zł. Poza tym jesteśmy jednostką, która potrzebuje gruntownego remontu remizy wraz z dobudowaniem garażu oraz zaplecza a nakazuje nam się wydać 3tyś z dotacji na remonty remizy.
to że jednostka odczuwalnie mniej dostanie nie zmienia faktu iz globalnie dla KSRG przekazuje się więcej środków /tyle że wzrost jest w pozycji zakup pojazdów/, budowa strażnicy to nie zadanie z dotacji /nie finansuje się zadań inwestycyjnych/, budowa to sprawa wójta, a jeżeli nie pasi wam dotacja na remont /aczkolwiek w tym pojęciu może byc wyposażenie strażnicy które przyda sie i w nowej/ to macie jedno wyjście zamienić sie z inną jednostką/jednostkami może ktoś za środki na remont odda wam środki na ochronę osobistą bo dotacja na technikę specjalna jest znikoma

eljotnes
Posty: 139
Rejestracja: śr 09 sty 2013, 14:25
Status: Offline

Re: Dotacja KSRG

Post autor: eljotnes » wt 06 cze 2017, 20:48

akbeg1899 pisze:Czyli mniej kasy z KSRG i dodatkowo brak możliwości pozyskania kasy z MSWiA? To już byłaby przesada.
No nie wiem z tego co słyszałem pojawiły się środki dotacji MSW i była dzielona na wszystkie jednostki OSP w województwie więc i szansa na kasę jest choć wcześniej z PSP była informacja że MSW tylko dla jednostek spoza KSRG

eljotnes
Posty: 139
Rejestracja: śr 09 sty 2013, 14:25
Status: Offline

Re: Dotacja KSRG

Post autor: eljotnes » śr 07 cze 2017, 20:43

Niestety potwierdzone na 100 % kasa z dotacji MSW tylko dla jednostek spoza KSRG

XCerber
Posty: 421
Rejestracja: czw 31 maja 2012, 12:04
OSP (gm., woj.): Pinczyn, Zblewo, Pomorskie
Status: Offline

Re: Dotacja KSRG

Post autor: XCerber » sob 08 lip 2017, 00:43

czy juz jakies jednostki dostaly zaproszenie do podpisywania umow na dotacje ?

akbeg1899
Posty: 168
Rejestracja: pn 27 sty 2014, 09:43
Status: Offline

Re: Dotacja KSRG

Post autor: akbeg1899 » czw 17 sie 2017, 22:56

Czy ktoś już otrzymał środki finansowe na zakupy i remonty ze środków KSRG w tym roku?

1986lukasz
Posty: 126
Rejestracja: pn 19 lip 2010, 23:48
OSP (gm., woj.): województwo Śląskie
Status: Offline

Re: Dotacja KSRG

Post autor: 1986lukasz » pt 18 sie 2017, 08:28

Tak. Jakieś 2 tygodnie temu. Powiat tarnogórski
ODPOWIEDZ