Dokumentacja


Topic author
marekra
Posty: 23
Rejestracja: wt 07 mar 2017, 10:26
Status: Offline

Dokumentacja

Post autor: marekra » pt 03 lis 2017, 12:00

Archiwizacja danych temat w sumie prędzej czy później dotknie każdego. Wg mnie prędzej bo zmieniają cię przepisy dotyczące skrócenia czasu przetrzymywania dokumentów pracowniczych. Jak radzicie sobie z porządkowaniem dokumentów?

marcy
Posty: 322
Rejestracja: pt 19 gru 2014, 10:11
OSP (gm., woj.): województwo lubelskie
Status: Offline

Re: Dokumentacja

Post autor: marcy » pn 06 lis 2017, 13:35

Ile trzeba przechowywać takie dokumenty?

Topic author
marekra
Posty: 23
Rejestracja: wt 07 mar 2017, 10:26
Status: Offline

Re: Dokumentacja

Post autor: marekra » pt 10 lis 2017, 13:53

Teraz część dokumentów pracowników trzeba trzymać 50 lat a będzie mona 10 ale po spełnieniu kryteriów, które nie do końca są dla mnie jasne. Dla tego właśnie pytam jak radzicie sobie w tej sytuacji. Jestem ciekaw jak to się dokładnie robi ale i tak pewnie ostatecznie spadnie to na księgowość.

Izeza
Posty: 147
Rejestracja: śr 01 mar 2017, 12:09
Status: Offline

Re: Dokumentacja

Post autor: Izeza » śr 21 mar 2018, 18:03

Jedno jest pewne - prowadząc przedsiębiorstwo dużą uwagę zwrócić się powinno na przechowywanie dokumentacji pracowniczej. Trzeba być świadomym, że przechowywać się je powinno przez określoną liczbę lat, co określone jest zresztą prawnie...

Wandka
Posty: 216
Rejestracja: ndz 02 lip 2017, 11:43
OSP (gm., woj.): poznań, wielkopolskie
Status: Offline

Re: Dokumentacja

Post autor: Wandka » śr 13 cze 2018, 11:15

My wprowadziliśmy w firmie system elektronicznego obiegu dokumentów i ich elektronicznej archiwizacji i mamy ten problem z głowy. Nie potrzebujemy żadnego archiwum. Wcześniej mieliśmy spory bałagan w papierach, od kiedy przeszliśmy na wersję elektroniczną, problem ten zniknął. Na http://www.primesoft.pl/pl/elektroniczn ... dokumentow możecie sobie poczytać o innych korzyściach płynących z zastosowania takiego rozwiązania we własnym przedsiębiorstwie ;)
ODPOWIEDZ