Nowa jednostka OSP

Wszelkie sprawy dotyczące Straży Pożarnych od strony prawnej.

Topic author
OSP Kania
https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
OSP (gm., woj.): OSP Kania, Gmina Chociwel, Woj. Zachodniopomorskie
Status: Offline

Nowa jednostka OSP

Post autor: OSP Kania »

Witam wszystkich kolegów po fachu ;)
W marcu zawiązaliśmy OSP. Dostaliśmy Lekki Wóz bojowy Matki VW LT 31 , z jakimś tam osprzętem. W między czasie kupilśmy motopompę do wozu. Wybraliśmy między sobą członków drużyn pożarniczych itp. Do tej pory braliśmy udział w zawodach jednych , na pozostałych bylismy obserwatorami. Zaprzyjaźniona jednostka OSP z KSRG , wspomagała nas lekcjami fachu strażackiego by przygotować na do szkoleń. Szkolenia , szkoleniami ale skąd wziąć pieniądze na uzupełnienie sprzetu w wozie i komplet Nomexów ??
Jak Stowarzyszenie , zwane dalej OSP możemy te pieniądze pozyskać z UNI ale jako że jestem zielony w tych sprawach nie mam pojęcia , co napisac , do kogo i gdzie. Na dzień dzisiejszy OSP posiada 500 zł więc świata z tym nie zawojujemy i trzeba załatwić dotację na wyżej wymienione rzeczy.
Prosił bym o jakieś wskazówki , adresy , kontakty . Nie możemy się doczekać pierwszej akcji , niestety jeszcze długo nigdzie nie wyjedziemy ;(
Awatar użytkownika

katopo
OSP (gm., woj.): Kopojno (gm. Zagórów, woj. Wielkopolskie)
Kontakt:

Re: Nowa jednostka OSP

Post autor: katopo »

może nie jestem znawcą ale powinniście udać się do wszego urzędu gminny albo popytać po okolicznych jrg czy niemają czegoś na zbyciu.

Topic author
OSP Kania
OSP (gm., woj.): OSP Kania, Gmina Chociwel, Woj. Zachodniopomorskie

Post autor: OSP Kania »

najbliższa jrg po ostatniej kontroli ma wycofane połowe sprzętu bo terminy wyszły .
może by do PSP iść ale oni raczej nie patrzą na takie małe jednostki , prędzej by coś dali tej jrg bo ona jest z ksrg
Awatar użytkownika

katopo
OSP (gm., woj.): Kopojno (gm. Zagórów, woj. Wielkopolskie)
Kontakt:

Post autor: katopo »