problem z szybkim natarciem
-
Topic author - Posty: 5
- https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
- Rejestracja: pt 27 lip 2012, 18:40
- Status: Offline
problem z szybkim natarciem
witam wszystkich Druhów
mamy problem z szybkim natarciem w mercedesie atego 1329, może ktoś się spotkał z czymś takim?
Po rozwinięciu szybkiego natarcia i "puszczeniu" wody przez kilka sekund jest odpowiednie ciśnienie wody( aż wyrywa turbo-jet z ręki) a po kilku sekundach drastycznie spada mimo, że autopompa cały czas pracuje tak samo jak na początku.
Co może być przyczyną takiego defektu? uszkodzony zawór ?
mamy problem z szybkim natarciem w mercedesie atego 1329, może ktoś się spotkał z czymś takim?
Po rozwinięciu szybkiego natarcia i "puszczeniu" wody przez kilka sekund jest odpowiednie ciśnienie wody( aż wyrywa turbo-jet z ręki) a po kilku sekundach drastycznie spada mimo, że autopompa cały czas pracuje tak samo jak na początku.
Co może być przyczyną takiego defektu? uszkodzony zawór ?
Re: problem z szybkim natarciem
a wartośc ciśnienia na manometrze wysokiego też spada czy zostaje bez zmian?
Re: problem z szybkim natarciem
jest bez zmian, cały czas jest ta sama wartość
-
- Posty: 138
- Rejestracja: pn 30 maja 2011, 09:46
- OSP (gm., woj.): Strzebieszew,Domaniewice,Łódzkie
- Status: Offline
Re: problem z szybkim natarciem
A jak z podawaniem wody na zwykłe linie tłoczne 75/52? Te same objawy?
"Bogu na chwałę, ludziom na pożytek"
"co nie uśmierci to podwójnie wzmocni mnie"
"co nie uśmierci to podwójnie wzmocni mnie"
Re: problem z szybkim natarciem
Jak na manometrze masz te same ciśnienie to przyczyną może być rozwarstwiony wąż lub zmień prądownice ( coś ją przytyka).
Re: problem z szybkim natarciem
normalnie na węże 75/52 nie ma problemu, jest słałe ciśnienie wody i cały czas się utrzymujestrazak102 pisze:A jak z podawaniem wody na zwykłe linie tłoczne 75/52? Te same objawy?
na pewno nie jest to zatkana prądownica - turbo-jet, ponieważ próbowaliśmy już puścić wodę bez prądownicy i efekt ten sam, najpierw ciśnienie normalnie/ odpowiednie że mało 1 chłopa nie przewróci a kilku sek. jak z węża ogrodowego.czester0 pisze:Jak na manometrze masz te same ciśnienie to przyczyną może być rozwarstwiony wąż lub zmień prądownice ( coś ją przytyka).
Aha zapomniałem napisać chyba o najważniejszym wąż przy tym staje się ciepły wręcz gorący
Re: problem z szybkim natarciem
Woda grzeje się w pompie jeśli nie może z niej wypływać. To faktycznie wygląda na zatkany/uszkodzony wąż.
Co pokazują manometry?
Możecie jeszcze go odkręcić od zwijadła i zobaczyć co się dzieje.
Co pokazują manometry?
Możecie jeszcze go odkręcić od zwijadła i zobaczyć co się dzieje.
Sylwek
www.strazak.pl
www.strazak.pl
Re: problem z szybkim natarciem
pewnie tak trzeba będzie zrobić z tym odkręceniem od zwijadła. Wszystkie wskaźniki są na takim samym poziomie, nie ma żadnych wahań
-
- Posty: 1
- Rejestracja: sob 13 lis 2010, 14:58
- OSP (gm., woj.): OSP POLSKA Polska
- Status: Offline
Re: problem z szybkim natarciem
Witam,
kolego co masz ten problem z szybkim natarciem napisz mi gdzie kupiliście ten samochód.
to ci może coś podpowiem.
pozdrawiam
kolego co masz ten problem z szybkim natarciem napisz mi gdzie kupiliście ten samochód.
to ci może coś podpowiem.
pozdrawiam
Re: problem z szybkim natarciem
Samochód kupiony w firmie Bocar rok temu Atego 1329
Re: problem z szybkim natarciem
W Atego Moto Truck koledzy z sasiedniej jednostki maja podobny problem. Auto tez roczne.
Re: problem z szybkim natarciem
Jeżeli to jest samochód z Bocaru to podaj jeszcze jakie masz ciśnienie na manometrze. Za tablicą rozdzielczą na górze autopompy masz zamontowany filterek wysokiego ciśnienia i on jest zatkany, Musisz odkręcić obudowę filtra i wyczyścić sitko , które jest w obudowie. U mnie też się zatkało i ciśnienie max miałem 22 atm , a wcześniej 40 atm. Jeżeli chcesz to prześle Ci zdjęcie filtra tylko podaj maila lub nr.tel
Re: problem z szybkim natarciem
Pomogły moje informacje ?