Znaleziono 193 wyniki

autor: fajerman-1
ndz 19 paź 2008, 18:48
Forum: Aktualności
Temat: potrzebujemy przyczepkę do przewożenia motopompy
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 657

Re: potrzebujemy przyczepkę do przewożenia motopompy

Witam
Poszperaj w mieniu wojskowym który jest wystawiony do sprzedazy.
U nas cos takiego wisi na tablicy ogłoszen w Gmionie i na dzien dzisiejszy znajduja sie takie dwie przyczepki do sprzedanaia za 350 zł rok produkcji chyba 81 rok
autor: fajerman-1
ndz 19 paź 2008, 18:46
Forum: Aktualności
Temat: Odznaczenie..
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1020

Odznaczenie..

Witam serdecznie dh
Czy ktos moze mi podac konkretne przepisy które mówia o nadaniu Krzyża św.Floriana.
Dzieki i pozdrawiam.
autor: fajerman-1
pt 27 cze 2008, 23:09
Forum: Oferty kupna/sprzedaży
Temat: NOMEXY w idealnym stanie sprzedam.
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 2792

Re: NOMEXY w idealnym stanie sprzedam.

Witam wiecej szczegułów tzn rozmiar tych NOMEXOW
Pozdrawiam
autor: fajerman-1
sob 14 cze 2008, 23:30
Forum: Oferty kupna/sprzedaży
Temat: NOMEXY w idealnym stanie sprzedam.
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 2792

Re: NOMEXY w idealnym stanie sprzedam.

Czy oferta na NOMEXY jest aktualna.
autor: fajerman-1
wt 22 kwie 2008, 15:55
Forum: Krajowy System Ratowniczo-Gaśniczy
Temat: Dotacja z KSRG
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 11679

Do prezesbogdan to dostajecie ładna kase KSRG 3xtyle co jestem ciekawy w jaki sposób odgurnir są dzielone pieniazki ze jest takie zróznicowanie w kwocie / przepraszam tylko sobie dh nie mysli ze zazdroszcze Wam - zycze jeszcze wiecej/ Takie pytanko zo to za program Bezpieczny Ratownik i jak mozna sc...
autor: fajerman-1
pt 11 kwie 2008, 14:36
Forum: Porady prawne
Temat: 60 -letni kierowca
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 5565

Ale jestes drobiazgowy o to mi wlasie chodziło poprostu przejezyczenie
Pojazdy sa własnoscia gminy
i buristrz wydaje zaswiadczenie kiedys było Swiadectwo Kwalifikacji itp itd
Chodzi o to ze nie kazdy moze i ma prawo kierowac taki mi pojazdami
Pozdrówka
autor: fajerman-1
pt 11 kwie 2008, 08:56
Forum: Porady prawne
Temat: 60 -letni kierowca
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 5565

Do 44g37R7@neostrada.pl masz racje ale np u nas uprawnienia do kierowania pojazdami naturalnie po okreslonych badaniach wydaje burmistrz wiec w jaki sposób moze wydac komus kto nie spełnia ustawowych wymogów ? Mysle ze skonczyły sie czasy ze pierwszy z ulicy kierowca ma prawo jechac do akcji rat-gas...
autor: fajerman-1
wt 08 kwie 2008, 15:00
Forum: Porady prawne
Temat: 60 -letni kierowca
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 5565

60 -letni kierowca

Czu osoba powyzej 60 lat mająca badania do kierowania pojazdami pozarniczymi moze "dowozic alarmowo "członków OSP do działan ratowniczo gasniczych . Nasz inspektor ppoz twierdzi ze tak ? Pomimo przedstawienia tresci obowiązującej ustawy oswadcza ze to gmina decyduje kto moze jezdzic. Jego zdaniem na...
autor: fajerman-1
wt 08 kwie 2008, 13:38
Forum: Porady prawne
Temat: 5 dni urlopu na szkolenia, dla każdego ochotnika ?
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1712

http://www.abc.com.pl/serwis/du/1996/0281.htm - pełny tekst Dziennik Ustaw z 1996 r. Nr 60 poz. 281 ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SOCJALNEJ z dnia 15 maja 1996 r. w sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania pracownikom zwolnień od pracy. (Dz. U. z dnia 30 maja...
autor: fajerman-1
wt 08 kwie 2008, 13:14
Forum: Porady prawne
Temat: ZABRALI NAM EKWIWALENT
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 9639

Otrzymałem postanowienie bylismy na rozmowie z Burmistrzem Prosze mi uwierzyc podziałało jak czerwona płachta na byka !!!! Po przeprowadzonej rozmowie mamy zapewnione od Kwietnia ze bedzie wypłacany bez problemów ekwiwalent tj.pełna 1/175 krajowej !!!! To gdzies około 16zł z groszami . Dzieki i pozd...
autor: fajerman-1
ndz 06 kwie 2008, 12:06
Forum: Krajowy System Ratowniczo-Gaśniczy
Temat: Dotacja z KSRG
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 11679

u nas około 100 wyjazdów / jestesmy w KSRG od 1995r / otrzymalismy 5,400. Zakupimy sobie umundurowanie atestowane NOMEX razem szt.2
Członków mamy 24. Pozdrawiam
autor: fajerman-1
pt 04 kwie 2008, 16:00
Forum: Porady prawne
Temat: ZABRALI NAM EKWIWALENT
Odpowiedzi: 30
Odsłony: 9639

Prosze o przesłanie tego wyroku na adres mazur.leszek@op.pl.
Pozdrawiam i dzieki
Tak 3majcie!!!!
autor: fajerman-1
śr 27 lut 2008, 16:38
Forum: Oferty kupna/sprzedaży
Temat: Systemy stalowych szafek dla OSP I PSP
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1836

Takze prosze o przesłanie danych odnosnie szafek wymiary cena itp.
mazur.leszek@op.pl
Pozdrawiam i dzieki serdeczne
autor: fajerman-1
pt 15 lut 2008, 19:27
Forum: Porady prawne
Temat: "świeży" kierowca
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 2219

U nas jestv tak - obowiazki ustala Burmistrz które sa dołaczone do Umowy tzn.obsługa ogólna eksploatacyjna / stan paliwa czystosc stan płynów eksploatacyjnych umocowanie sprzetu itp / - badania psychotechniczne - okulista - laryngolog - krew - neurolog i z tymi wszystkimi badaniami do lekarza uprawn...
autor: fajerman-1
wt 05 lut 2008, 09:05
Forum: Oferty kupna/sprzedaży
Temat: Ubranie Specjalne
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1952

Ubranko zostało sprzedane.Oferta anulowana.