Problem z Magirus Deutz 170D 11FA
-
Topic author - Posty: 5
- https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
- Rejestracja: wt 16 mar 2010, 22:46
- OSP (gm., woj.): Śniadowo, woj.Podlaskie
- Kontakt:
- Status: Offline
Problem z Magirus Deutz 170D 11FA
Witam. Mam kolejny problem z Magirusem... a mianowicie chodzi o to że samochód po odpaleniu zaczyna kopcić na siwy gęsty dym (bardzo dużo) i traci moc. Trzeba pokręcić rozrusznikiem z jakieś 10 min żeby odpalił normalnie i ruszył. Dzieje się tak od paru dni....
-
- Posty: 265
- Rejestracja: ndz 11 wrz 2011, 23:51
- OSP (gm., woj.): pow.Łowicz, woj. łódzkie
- Status: Offline
Re: Problem z Magirus Deutz 170D 11FA
Może być kilka powodów :pompa paliwowa, wtryski lub pierścienie na tłokach.
Ja bym zaczął od wtrysków.
Ja bym zaczął od wtrysków.
-
- Posty: 178
- Rejestracja: sob 13 lut 2010, 18:02
- OSP (gm., woj.): kielnarowa podkarpackie
- Status: Offline
Re: Problem z Magirus Deutz 170D 11FA
Witam kolego te Magirusy to mają do siebie że na początku po odpaleniu dymią ale po przejechaniu ok kilometra przestają.A przyczyna to temperatura początkowa silnik chłodzony powietrzem dłużej się nagrzewa i to jest przyczyna kopcenia.My lejemy na cały zbiornik 0,5 l oleju Mixolu lub Lux-a na smarowanie wtrysków ponieważ nasze paliwo jest suche i może nie smarować wtrysków , a tyle oleju mu nie zaszkodzi wręcz może pomóc.Zróbcie test kiedy przestaje dymić czy tak jak opisałem? zaobserwujcie także olej w silniku czy nie ubywa.
-
- Posty: 50
- Rejestracja: ndz 12 lut 2012, 22:00
- OSP (gm., woj.): Świeszyno, Zachodniopomorskie
- Status: Offline
Re: Problem z Magirus Deutz 170D 11FA
Witam
Trochę odświeżę temat i zapytam przy okazji:
Magirus w mojej jednostce również traci moc, a własciwie jest dużo słabszy niż był jeszcze niedawno. Do tego autopompa z przodu auta nie podaje wody - kompletny brak ciśnienia. Co do oleju silnikowego to co jakis czas muszę dolewać kilka setek.
Któryś z kolegów jest w stanie coś podpowiedzieć ?
Pozdrawiam
Trochę odświeżę temat i zapytam przy okazji:
Magirus w mojej jednostce również traci moc, a własciwie jest dużo słabszy niż był jeszcze niedawno. Do tego autopompa z przodu auta nie podaje wody - kompletny brak ciśnienia. Co do oleju silnikowego to co jakis czas muszę dolewać kilka setek.
Któryś z kolegów jest w stanie coś podpowiedzieć ?
Pozdrawiam
-
- Posty: 343
- Rejestracja: ndz 06 sty 2013, 20:57
- OSP (gm., woj.): OSP BRONISŁAWOWO gm.sadlinki woj. pomorskie
- Status: Offline
Re: Problem z Magirus Deutz 170D 11FA
mówimy o magirusie z pompą z przodu ja mam 90,5 mf 9 osobowy lekki powiem ci ze tracenie mocy takze miałem wrecz stawał na szosie i po chwili znowu ruszał wymiana filtra paliwa nie pomagała a przyczyną była pompka zasilająca po prostu się skończyła ale zeby taką pompkę dostać był problem gdyz taki samochód nie istnieje w internecie sprzedawca w sklepie motoryzacyjnym wszedł na stronę silników do ciągnika silnik deutza i tan dopiero znalazł taką samą samochód od razu odżyl a z autopompą na razie nie ma problemów tyle mogę pomóc
-
- Posty: 36
- Rejestracja: ndz 27 lis 2011, 22:10
- OSP (gm., woj.): Spadowiec-Sady - Marcinowice 601 75 93 81
- Lokalizacja: Spadowiec pod Ślężą/Sobótka-Wrocław/
- Status: Offline
Re: Problem z Magirus Deutz 170D 11FA
W każdym pojeżdzie pompę paliwa mechaniczną można zastąpiuć pompką elektryczną, koszt uniwersalnej to 40-90zł.... montaż banalny.przeciąc wąż założyć pompke podpiąć kabel do stacyjki i po kłopocie....
Re: Problem z Magirus Deutz 170D 11FA
Czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie znajdę nr VIN w Magirusie? Mamy wersje 9-os, autopompa z przodu.