Strona 1 z 1

problem z szybkim natarciem

: pt 27 lip 2012, 18:46
autor: jarpen
witam wszystkich Druhów

mamy problem z szybkim natarciem w mercedesie atego 1329, może ktoś się spotkał z czymś takim?

Po rozwinięciu szybkiego natarcia i "puszczeniu" wody przez kilka sekund jest odpowiednie ciśnienie wody( aż wyrywa turbo-jet z ręki) a po kilku sekundach drastycznie spada mimo, że autopompa cały czas pracuje tak samo jak na początku.

Co może być przyczyną takiego defektu? uszkodzony zawór ?

Re: problem z szybkim natarciem

: sob 28 lip 2012, 17:08
autor: misiu8514
a wartośc ciśnienia na manometrze wysokiego też spada czy zostaje bez zmian?

Re: problem z szybkim natarciem

: ndz 29 lip 2012, 18:10
autor: jarpen
jest bez zmian, cały czas jest ta sama wartość

Re: problem z szybkim natarciem

: ndz 29 lip 2012, 20:28
autor: strazak102
A jak z podawaniem wody na zwykłe linie tłoczne 75/52? Te same objawy?

Re: problem z szybkim natarciem

: ndz 29 lip 2012, 21:04
autor: czester0
Jak na manometrze masz te same ciśnienie to przyczyną może być rozwarstwiony wąż lub zmień prądownice ( coś ją przytyka).

Re: problem z szybkim natarciem

: pn 30 lip 2012, 08:26
autor: jarpen
strazak102 pisze:A jak z podawaniem wody na zwykłe linie tłoczne 75/52? Te same objawy?
normalnie na węże 75/52 nie ma problemu, jest słałe ciśnienie wody i cały czas się utrzymuje
czester0 pisze:Jak na manometrze masz te same ciśnienie to przyczyną może być rozwarstwiony wąż lub zmień prądownice ( coś ją przytyka).
na pewno nie jest to zatkana prądownica - turbo-jet, ponieważ próbowaliśmy już puścić wodę bez prądownicy i efekt ten sam, najpierw ciśnienie normalnie/ odpowiednie że mało 1 chłopa nie przewróci a kilku sek. jak z węża ogrodowego.


Aha zapomniałem napisać chyba o najważniejszym wąż przy tym staje się ciepły wręcz gorący

Re: problem z szybkim natarciem

: pn 30 lip 2012, 11:51
autor: Sylwek
Woda grzeje się w pompie jeśli nie może z niej wypływać. To faktycznie wygląda na zatkany/uszkodzony wąż.
Co pokazują manometry?

Możecie jeszcze go odkręcić od zwijadła i zobaczyć co się dzieje.

Re: problem z szybkim natarciem

: pn 30 lip 2012, 14:07
autor: jarpen
pewnie tak trzeba będzie zrobić z tym odkręceniem od zwijadła. Wszystkie wskaźniki są na takim samym poziomie, nie ma żadnych wahań

Re: problem z szybkim natarciem

: śr 01 sie 2012, 22:16
autor: JRG 998
Witam,
kolego co masz ten problem z szybkim natarciem napisz mi gdzie kupiliście ten samochód.
to ci może coś podpowiem.
pozdrawiam

Re: problem z szybkim natarciem

: pt 03 sie 2012, 12:22
autor: jarpen
Samochód kupiony w firmie Bocar rok temu Atego 1329

Re: problem z szybkim natarciem

: pt 03 sie 2012, 13:02
autor: wujo2010
W Atego Moto Truck koledzy z sasiedniej jednostki maja podobny problem. Auto tez roczne.

Re: problem z szybkim natarciem

: ndz 05 sie 2012, 10:38
autor: czester0
Jeżeli to jest samochód z Bocaru to podaj jeszcze jakie masz ciśnienie na manometrze. Za tablicą rozdzielczą na górze autopompy masz zamontowany filterek wysokiego ciśnienia i on jest zatkany, Musisz odkręcić obudowę filtra i wyczyścić sitko , które jest w obudowie. U mnie też się zatkało i ciśnienie max miałem 22 atm , a wcześniej 40 atm. Jeżeli chcesz to prześle Ci zdjęcie filtra tylko podaj maila lub nr.tel

Re: problem z szybkim natarciem

: wt 07 sie 2012, 21:25
autor: czester0
Pomogły moje informacje ?