Kierowca w OSP


Topic author
czarnykoń
Posty: 17
https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
Rejestracja: sob 30 kwie 2016, 17:00
OSP (gm., woj.): Wiązowna Mazowieckie
Status: Offline

Kierowca w OSP

Post autor: czarnykoń »

Dzien dobry mam pytanie chyba jeszcze jestem kierowcą w OSP z kat B,C,CE czy prócz prawa jazdy oraz wkładki do prowadzenia pojazdów uprzywilelejowanych ( to posiadam) czy powinienm mieć jeszcze świadectwo kwalifikacji do przewożeno osób i ładunków?

keyran
Posty: 9
Rejestracja: pt 22 mar 2013, 20:22
Status: Offline

Re: Kierowca w OSP

Post autor: keyran »

Musisz mieć jeszcze aktualne badania psychologiczne i tyle.

elaearb
Posty: 25
Rejestracja: wt 29 mar 2016, 13:50
OSP (gm., woj.): Warszawa, Mazowieckie
Kontakt:
Status: Offline

Re: Kierowca w OSP

Post autor: elaearb »

mam rozumieć, że chodzi o psychotechnikę?
kawa do biura? rozpuszczalna to nie kawa. Tylko dobra kawa ziarnista jest warta uwagi.
Awatar użytkownika

bigi_md
Posty: 51
Rejestracja: pn 29 lut 2016, 10:59
OSP (gm., woj.): Uchorowo, Murowana Goślina, poznański, wielkopolskie
Status: Offline

Re: Kierowca w OSP

Post autor: bigi_md »

Tak, ale bez psychotestów nie dostałbyś wkładki - raczej.
Ostatnio zmieniony wt 03 maja 2016, 10:41 przez bigi_md, łącznie zmieniany 2 razy.

RatownikKPP
Posty: 14
Rejestracja: wt 29 lis 2011, 21:19
Status: Offline

Re: Kierowca w OSP

Post autor: RatownikKPP »

Witam
Nie tak do końca Panowie jak piszecie.
Konieczne dokumenty:
1. Prawo jazdy
2. Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych
3. Zaświadczenie od psychologa o braku przeciwwskazań do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych
4. Zaświadczenie z Urzędu Gminy lub Miasta z potwierdzeniem, iz kandydat na kierowce będzie prowadził pojazdy OSP
5. Wypełniony wniosek
6. Opłata skarbowa 50 zł