świadectwa

Dyskusja o aktualnych wydarzeniach odnoszących się do typowych sytuacji życia codziennego. Informacje z pierwszej ręki obejmujące tematy przyciągające uwagę.

Topic author
chabov
Posty: 2
https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
Rejestracja: sob 16 sty 2010, 17:26
Status: Offline

świadectwa

Post autor: chabov »

Witam!

Chce wstąpić do OSP. Jestem po technikum morskim i w związku z tym mam również świadectwa przeszkoleń w zakresie:
- elementarnych zasad udzielania pierwszej pomocy medycznej
- bezpieczeństwa własnego i odpowiedzialności wspólnej
- indywidualnych technik ratunkowych
- ochrony przeciwpożarowej stopnia podstawowego

Czy mi się to przyda w OSP?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika

kamil237
Posty: 472
Rejestracja: pn 06 lip 2009, 21:30
Status: Offline

Re: świadectwa

Post autor: kamil237 »

Sama wiedza na pewno Ci się przyda, bo tego nigdy za wiele :)
Ale szkolenia... Nie sądzę aby miały duże znaczenie, ponieważ w straży pożarnej obowiązują konkretne kursy, rodzaje szkoleń przeprowadzane przez odpowiednie zgodnie z ustawą ośrodki / osoby. Np. odpowiednią Komendę Miejską PSP. Takie kursy mają odpowiedni zakres i przygotowują uczestników do konkretnych działań jakie są w zakresie straży. czyli np. ukończony przez Ciebie kurs udzielania pomocy przedmedycznej raczej nie będzie honorowany w straży z racji tego że struktury KSRG mają swoje standardy i po ukończeniu takiego szkolenia powinieneś posiadać konkretną wiedzę i umiejętności, a nie koniecznie musi być tak z ukończonym przez Ciebie kursem. Tak samo jest z innymi szkoleniami. Mogą być pomocne ale i tak będziesz musiał zaliczyć kursy przewidziane dla strażaków ratowników OSP.
Syrena wyje a ja jeszcze tutaj?!

Topic author
chabov
Posty: 2
Rejestracja: sob 16 sty 2010, 17:26
Status: Offline

Re: świadectwa

Post autor: chabov »

acha