Witam druchny i druchów
Na początku chciałem przerosić jeśli na forum istniej podobny temat ale nie mogę się go doszukać. Sytuacja u mnie w OSP dotyczy sprzętu przekazanego z NIEISTNIEJĄCEGO (tak twierdzi gość w urzędzie odpowiedzialny za te sprawy) oddziału Obrony Cywilnej w Urzędzie Gminy. Sprzęt z uwagi na jego charakter nie był używany i poprostu uległ zniszczeniu, wystawiliśmy go do sprzedania, ale prezes znalazł pismo od KP PSP że domagają się specyfikacji wyposażenia (pismo z 2003). Po telefonie do komendy okazuje się że o tym konkretnie sprzęcie nie ma żadnej informacji u nich. Jak to teraz rozwiązać aby ten sprzęt wycofać i zezłomować - dzwonić do wyższych instancji Obrony Cywinej, czy podjąć uchwałę jako zarząd o wycofaniu i złomowaniu ??
Dziękuję za pomoc i przepraszam za dziwny opis, bo sytuacja jest dziwna.
sprzęt z Obrony Cylinej
-
Topic author - Posty: 26
- https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
- Rejestracja: wt 24 lut 2009, 20:57
- Status: Offline
Re: sprzęt z Obrony Cylinej
wystawiliśmy go do sprzedania i uległ zniszczeniu tak napisałeś , czyli ktoś go kupi ? Atak na marginesie myślę że zarząd powinien powziąć decyzje o sprzedaży
Święty Florianie patronie nasz ,miej w opiece naszą Straż
Re: sprzęt z Obrony Cylinej
Napisałem że uległ zniszczeniu i wystawiliśmy go na sprzedaż (bo nam nie jest on potrzebny w stosunku do charakteru jednostki)