sprzęt z Obrony Cylinej
: wt 05 lut 2013, 13:59
Witam druchny i druchów
Na początku chciałem przerosić jeśli na forum istniej podobny temat ale nie mogę się go doszukać. Sytuacja u mnie w OSP dotyczy sprzętu przekazanego z NIEISTNIEJĄCEGO (tak twierdzi gość w urzędzie odpowiedzialny za te sprawy) oddziału Obrony Cywilnej w Urzędzie Gminy. Sprzęt z uwagi na jego charakter nie był używany i poprostu uległ zniszczeniu, wystawiliśmy go do sprzedania, ale prezes znalazł pismo od KP PSP że domagają się specyfikacji wyposażenia (pismo z 2003). Po telefonie do komendy okazuje się że o tym konkretnie sprzęcie nie ma żadnej informacji u nich. Jak to teraz rozwiązać aby ten sprzęt wycofać i zezłomować - dzwonić do wyższych instancji Obrony Cywinej, czy podjąć uchwałę jako zarząd o wycofaniu i złomowaniu ??
Dziękuję za pomoc i przepraszam za dziwny opis, bo sytuacja jest dziwna.
Na początku chciałem przerosić jeśli na forum istniej podobny temat ale nie mogę się go doszukać. Sytuacja u mnie w OSP dotyczy sprzętu przekazanego z NIEISTNIEJĄCEGO (tak twierdzi gość w urzędzie odpowiedzialny za te sprawy) oddziału Obrony Cywilnej w Urzędzie Gminy. Sprzęt z uwagi na jego charakter nie był używany i poprostu uległ zniszczeniu, wystawiliśmy go do sprzedania, ale prezes znalazł pismo od KP PSP że domagają się specyfikacji wyposażenia (pismo z 2003). Po telefonie do komendy okazuje się że o tym konkretnie sprzęcie nie ma żadnej informacji u nich. Jak to teraz rozwiązać aby ten sprzęt wycofać i zezłomować - dzwonić do wyższych instancji Obrony Cywinej, czy podjąć uchwałę jako zarząd o wycofaniu i złomowaniu ??
Dziękuję za pomoc i przepraszam za dziwny opis, bo sytuacja jest dziwna.