Tragedia w Raczkach

Dyskusja o aktualnych wydarzeniach odnoszących się do typowych sytuacji życia codziennego. Informacje z pierwszej ręki obejmujące tematy przyciągające uwagę.

Topic author
Andrzej82400
Posty: 34
https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
Rejestracja: pn 06 lip 2009, 13:02
Status: Offline

Tragedia w Raczkach

Post autor: Andrzej82400 »


Kamis
Posty: 184
Rejestracja: sob 11 lut 2012, 22:45
Status: Offline

Re: Tragedia w Raczkach

Post autor: Kamis »

Straszne, czas na chwile zastanowienia nad swoimi umiejętnościami...
STAR POWER
Awatar użytkownika

petrek
Posty: 31
Rejestracja: pn 17 maja 2010, 10:36
Status: Offline

Re: Tragedia w Raczkach

Post autor: petrek »

Od razu mówie nie mam doświadczenia w takich akcjach, i nawet nigdy takiej nie widziałem, powiedzcie mi tylko jedno jak to możliwe? gdzie asekuracja? Koledzy spoczywajcie w pokoju...

Fistach
Posty: 919
Rejestracja: pn 06 cze 2011, 17:21
OSP (gm., woj.): Kraków, Małopolska
Status: Offline

Re: Tragedia w Raczkach

Post autor: Fistach »

No niestety stała się tragedia.
petrek pisze:Od razu mówie nie mam doświadczenia w takich akcjach, i nawet nigdy takiej nie widziałem, powiedzcie mi tylko jedno jak to możliwe? gdzie asekuracja? Koledzy spoczywajcie w pokoju...
Poczytaj tutaj:

http://www.zosprp.pl/forum/viewtopic.ph ... nia#p27988

oraz tutaj:

http://www.strazak.pl/forum/index.php/topic,1886.0.html

Wszystkich zachęcam.

Na email udostępnię chętnym opracowanie warsztatów dotyczących studni.
Awatar użytkownika

petrek
Posty: 31
Rejestracja: pn 17 maja 2010, 10:36
Status: Offline

Re: Tragedia w Raczkach

Post autor: petrek »

Dzięki Fistach, niestety wiele jednostek OSP o takim sprzęcie jak w linkach może pomażyć a często to my jestesmy pierwsi, ta tragedia pokazuje jak wiele ryzykujemy...

Fistach
Posty: 919
Rejestracja: pn 06 cze 2011, 17:21
OSP (gm., woj.): Kraków, Małopolska
Status: Offline

Re: Tragedia w Raczkach

Post autor: Fistach »