E learning w firmie

Awatar użytkownika

Topic author
k-m
Posty: 129
https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
Rejestracja: śr 22 lip 2015, 14:04
OSP (gm., woj.): Warszawa,mazowieckie
Status: Offline

E learning w firmie

Post autor: k-m »

Czy warto jest wprowadzić?

DO tej pory szkoliliśmy siebie i pracowników standardowo ale zastanawiamy się nad wprowadzeniem e learningu

filik
Posty: 178
Rejestracja: pn 23 mar 2015, 08:53
Status: Offline

Re: E learning w firmie

Post autor: filik »

Warto jest przemyśleć, szczególnie jeśli zespół jest większy.

Na początku może wydawać się, że koszty wdrożenia są spore, ale na dłuższą metę naprawdę można sporo zaoszczędzić na dojazdach, materiałach drukowanych i wynajmie sal na szkolenia. No i elastyczność - każdy pracownik może uczyć się w swoim tempie, kiedy ma czas, co jest mega praktyczne. Zajrzyj sobie tu: https://nettg.pl/gornictwo/208908/jak-w ... w-biznesie, tam masz fajnie opisane, jak to działa w praktyce. Warto też wziąć pod uwagę, że dobrze przygotowany e-learning może być inwestycją, bo ludzie szybciej ogarniają nowe rzeczy i lepiej pracują. Wiadomo, trzeba znaleźć balans między inwestycją a realnym zapotrzebowaniem, ale raczej na plus wychodzi.

irona
Posty: 127
Rejestracja: śr 23 mar 2022, 22:35
Status: Offline

Re: E learning w firmie

Post autor: irona »

Wiele firm działa obecnie w trybie pracy hybrydowej bądź zupełnie zdalnej. Aby dla takiego zespołu przeprowadzać wspólne szkolenia to zazwyczaj odbywa się to właśnie za pośrednictwem internetu. Ale to też zależy od tego jak zostanie wypracowany system szkoleń, jak uda się wprowadzić nową kulturę organizacyjną do firmy https://www.impactinternational.com/pl/ ... -hybrydowa . Ważne aby takie szkolenia były dopasowane do potrzeb zespołu, wtedy przyniosą widoczne rezultaty.
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat