Prace nad budżetem OSP
: czw 25 sie 2011, 15:30
Witajcie,
Mam do Was druhowie pewna sprawę, jak wiecie w wielu gminach, w tym także w mojej rozpoczęły się prace nad budżetem Gminy. Ja zostałem poproszony by jako naczelnik mojej OSP dostarczyć do gminy swój projekt budżetu obejmujący planowane wydatki i inwestycje w 2012 roku. Chciałbym Was zapytać, czy ktoś z Was już robił cos takiego i ma moze jakiś wzór takiego projektu. Chciałbym uwzglednić w nim wszystko, paliwo, elektrykę, wodę sprzęt, szkolenia i wszystko inne co tylko mogę, by zabezpieczyć w Gminie jak najwięcej kasy na działanie OSP w gminie, nie tylko mojej OSP ale i tych pozostałych w gminie.
Zacząłem od Forum bo chcę od razu pytac ludzi którzy mają z tym do czynienia.
Pozdrawiam, Jarek.
Mam do Was druhowie pewna sprawę, jak wiecie w wielu gminach, w tym także w mojej rozpoczęły się prace nad budżetem Gminy. Ja zostałem poproszony by jako naczelnik mojej OSP dostarczyć do gminy swój projekt budżetu obejmujący planowane wydatki i inwestycje w 2012 roku. Chciałbym Was zapytać, czy ktoś z Was już robił cos takiego i ma moze jakiś wzór takiego projektu. Chciałbym uwzglednić w nim wszystko, paliwo, elektrykę, wodę sprzęt, szkolenia i wszystko inne co tylko mogę, by zabezpieczyć w Gminie jak najwięcej kasy na działanie OSP w gminie, nie tylko mojej OSP ale i tych pozostałych w gminie.
Zacząłem od Forum bo chcę od razu pytac ludzi którzy mają z tym do czynienia.
Pozdrawiam, Jarek.