Strona 1 z 1
					
				Termin powiadamiania członków zarządów o posiedzeniach
				: pn 16 sty 2012, 21:41
				autor: pudzian7771
				Nie jestem jeszcze dobrze obyty ze wszystkimi przepisami i zasadami i dlatego mam pytanie,czy jest jakiś określony czas powiadomienia zarządu oddziału np. powiatowego  o jego posiedzeniu i jak członek powinien być o nim powiadomiony? Prosił bym was o podanie jakiś paragrafów albo punktów bo wydaje mi się, że u nas w zarządzie komuś się poprzewracało w głowie i dąży do tego żeby na posiedzeniu było jak najmniej osób. Pozdrawiam i dziękuję.
			 
			
					
				Re: potrzebuje porady
				: pn 16 sty 2012, 22:28
				autor: druhprzemek
				Wchodzisz na stronę związku-> klikasz w dział regulaminy-> tam jest coś takiego jak organizacja i praca zarządów wojewódzkiego, powiatowego i gminnego.
Teraz paragrafy tego regulaminu:
§2
Zał. 1: 
Pkt.2, pkt.7, pkt.8, pkt.10, pkt.11, pkt.12, pkt.14, pkt.17. 
To takie najbardziej interesujące dla Ciebie.
Myślę, że pomogłem.
Pozdrawiam
druhprzemek
			 
			
					
				Re: potrzebuje porady
				: pn 16 sty 2012, 23:42
				autor: czester0
				100% trafna odpowiedź. Gratuluje
			 
			
					
				Re: potrzebuje porady
				: wt 17 sty 2012, 10:54
				autor: pudzian7771
				dziękuje wam serdecznie tak jak myślałem powiadomili nas smsem dwa dni przed zarządem i na dodatek podali tylko dzień i godzinę a nawet nie napisali jaki zarząd i gdzie odbędzie się posiedzenie.Pozdrawiam Piotr
			 
			
					
				Re: potrzebuje porady
				: czw 19 sty 2012, 09:33
				autor: druhprzemek
				czester0 pisze:100% trafna odpowiedź. Gratuluje
Nie wiem, czy mam traktować tą wypowiedź jako ironię, czy jako obrazę, a może w inny sposób? Wydaje mi się, że jest zbędna.
 
			
					
				Re: Termin powiadamiania członków zarządów o posiedzeniach
				: czw 19 sty 2012, 20:33
				autor: czester0
				Traktuj ją zgodnie jak jest napisana. Trafna odpowiedź w 100%