Dokumenty do KRS
-
Topic author - Posty: 2
- https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
- Rejestracja: śr 27 mar 2013, 13:23
- OSP (gm., woj.): Zawiercie,śląskie
- Status: Offline
Dokumenty do KRS
Na zebraniu nadzwyczajnym doszło do zmiany całego zarządu.
W związku z tym mam dwa pytania:
1.Czy są dokumenty na zebranie "nadzwyczajne" czy wystarczą dokumenty na zebranie "wyborcze'
2.Czy znajdę gdzieś wzory dokumentów które trzeba złożyć do KRS
W związku z tym mam dwa pytania:
1.Czy są dokumenty na zebranie "nadzwyczajne" czy wystarczą dokumenty na zebranie "wyborcze'
2.Czy znajdę gdzieś wzory dokumentów które trzeba złożyć do KRS
-
- Posty: 204
- Rejestracja: śr 30 lis 2011, 14:02
- OSP (gm., woj.): Bierna, Sulików, Dolnośląskie
- Status: Offline
Re: Dokumenty do KRS
Zmienialiście Zarząd czy Statut też ? Do Sądu musisz wysłać na pewno protokół z walnego z listą obecności, uchwały np o zmianie w Zarządzie lub zmianach w Statucie, Statut (jeżeli zaszły w nim zmiany bądź powołaliście nowy). Do tego dochodzą druki KRS Z20 (w przypadku zmian w Statucie) i KRS ZK (zmiany w Zarządzie). Dodatkowo my musieliśmy wysłać po 2 egzemplarze wyżej wymienionych dokumentów do Sądu, ponieważ część zostanie wysłana do organu nadzoru (Starostwo). Co do dokumentów to raczej wystarczy przerobić te które są (zmienić po prostu nazwę na Nadzwyczajne Walne Zebranie itp).
-
- Posty: 3
- Rejestracja: czw 28 mar 2013, 14:29
- OSP (gm., woj.): Rogoźnica (Strzegom, dolnośląskie)
- Status: Offline
Re: Dokumenty do KRS
Witam
Na zebraniu dokonaliśmy zmian w zarządzie i komisji rewizyjnej, jednak pewne osoby pozostały na swych stanowiskach. Moje pytanie jest następujące: czy dla tych osób, które pozostały też trzeba wypełnić druki ZK do KRSu, czy jako że one się nie zmieniły pozostawia się bez wpisu?
Na zebraniu dokonaliśmy zmian w zarządzie i komisji rewizyjnej, jednak pewne osoby pozostały na swych stanowiskach. Moje pytanie jest następujące: czy dla tych osób, które pozostały też trzeba wypełnić druki ZK do KRSu, czy jako że one się nie zmieniły pozostawia się bez wpisu?
-
- Posty: 204
- Rejestracja: śr 30 lis 2011, 14:02
- OSP (gm., woj.): Bierna, Sulików, Dolnośląskie
- Status: Offline
Re: Dokumenty do KRS
Zmienia się tylko te osoby...które zostały zmienione na zebraniu Głupio to brzmi, ale tak to najlepiej podsumować. Jeżeli zmienił się np Naczelnik to zmiana dotyczy tylko tej funkcji. Ponadto dla każdej jednej funkcji trzeba osobny druk KRS ZK. Jeśli zmienił się cały Zarząd (np 5-osobowy) to wtedy trzeba zrobić 5 druków KRS ZK. Jeżeli chcesz to podeśle Ci nasze druki z wyjaśnieniem.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: czw 28 mar 2013, 14:29
- OSP (gm., woj.): Rogoźnica (Strzegom, dolnośląskie)
- Status: Offline
Re: Dokumenty do KRS
Druki już mam wypełnione, tylko o to się rozchodzi, czy dla tych osób ze starego składu też trzeba, bo mojego rozumowania wynika, że jednak nie trzeba czyli podsumowując: skladam wnioski ZK tylko dla tych osób, które sie zmieniły, a dla tych które pozostały bez zmian nie pisze żadnego?
-
- Posty: 571
- Rejestracja: ndz 24 kwie 2011, 10:15
- OSP (gm., woj.): OSP Posada Zarszyńska
- Kontakt:
- Status: Offline
Re: Dokumenty do KRS
Tak. Jeżeli np sekretarz pozostał sekretarzem i nie zmienił swoich danych osobowych od ostatniego wpisu do KRS to nic nie zmieniasz.
Bogu na chwałę, ludziom na pożytek
-
Topic author - Posty: 2
- Rejestracja: śr 27 mar 2013, 13:23
- OSP (gm., woj.): Zawiercie,śląskie
- Status: Offline
Re: Dokumenty do KRS
A więc do sądu jeżeli nie było zmian w statucie tylko druki ZD,
a czy z zebrania jakieś dokumenty?
a czy z zebrania jakieś dokumenty?
-
- Posty: 204
- Rejestracja: śr 30 lis 2011, 14:02
- OSP (gm., woj.): Bierna, Sulików, Dolnośląskie
- Status: Offline
Re: Dokumenty do KRS
Trochę doedukowałem się w internecie i znalazłem coś takiego:
Informacje o zmianie członków władz stowarzyszenia (zarządu, komisji rewizyjnej) zgłasza się do KRS wypełniając:
*formularz KRS-Z20 - informacje ogólne identyfikujące fundację, a także informacje o składanych załącznikach,
*formularz KRS-ZK - zmiana informacji o osobach wchodzących w skład organów.
Dlatego jeśli nie zmienialiście Statutu to w KRS-Z20 wypełniacie tylko część A, B i D, jeżeli zmienialiście adres jednostki, statut itp to wypełnijcie jeszcze część C. W załącznikach trzeba zaznaczyć druk KRS-ZK
My z racji tego, że zmienialiśmy Statut i skarbnika, jako dokumenty wysłaliśmy (jeżeli nie robiliście zmian w Statucie po prostu wykreślcie pkt 3 i 4):
1. Protokół z Walnego Zebrania Sprawozdawczego Członków OSP
2. Lista obecności członków na Walnym Zebraniu
3. Statut
4. Uchwała o zmianie statutu
5. Uchwała o zmianie w Zarządzie
A tu łopatologiczne wyjaśnienie KRS-ZK
Zmiana w zarządzie (jedna osoba odchodzi, druga wchodzi na jej miejsce)
http://www.ngo.pl/files/poradnik.ngo.pl ... .01.12.doc
Zmiana w zarządzie (zmiana funkcji z członka zarządu na wiceprezesa)
http://www.ngo.pl/files/poradnik.ngo.pl ... .04.09.rtf
Dodatkowo przy zmianie Statutu my musieliśmy wysłać większą liczbę dokumentów czyli po 2 szt. Spowodowane to jest tym, że organ nadzoru (Starostwo) musi sprawdzić "legalność" zmian
P.S.
Jakby ktoś potrzebował wzorów uchwał to piszcie
Informacje o zmianie członków władz stowarzyszenia (zarządu, komisji rewizyjnej) zgłasza się do KRS wypełniając:
*formularz KRS-Z20 - informacje ogólne identyfikujące fundację, a także informacje o składanych załącznikach,
*formularz KRS-ZK - zmiana informacji o osobach wchodzących w skład organów.
Dlatego jeśli nie zmienialiście Statutu to w KRS-Z20 wypełniacie tylko część A, B i D, jeżeli zmienialiście adres jednostki, statut itp to wypełnijcie jeszcze część C. W załącznikach trzeba zaznaczyć druk KRS-ZK
My z racji tego, że zmienialiśmy Statut i skarbnika, jako dokumenty wysłaliśmy (jeżeli nie robiliście zmian w Statucie po prostu wykreślcie pkt 3 i 4):
1. Protokół z Walnego Zebrania Sprawozdawczego Członków OSP
2. Lista obecności członków na Walnym Zebraniu
3. Statut
4. Uchwała o zmianie statutu
5. Uchwała o zmianie w Zarządzie
A tu łopatologiczne wyjaśnienie KRS-ZK
Zmiana w zarządzie (jedna osoba odchodzi, druga wchodzi na jej miejsce)
http://www.ngo.pl/files/poradnik.ngo.pl ... .01.12.doc
Zmiana w zarządzie (zmiana funkcji z członka zarządu na wiceprezesa)
http://www.ngo.pl/files/poradnik.ngo.pl ... .04.09.rtf
Dodatkowo przy zmianie Statutu my musieliśmy wysłać większą liczbę dokumentów czyli po 2 szt. Spowodowane to jest tym, że organ nadzoru (Starostwo) musi sprawdzić "legalność" zmian
P.S.
Jakby ktoś potrzebował wzorów uchwał to piszcie