Gdzie wybrać biuro

Strażak po godzinach

Topic author
Krystian357
Posty: 1
https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
Rejestracja: śr 16 lis 2016, 11:30
OSP (gm., woj.): OSP Łódź Wiśniowa Góra
Status: Offline

Gdzie wybrać biuro

Post autor: Krystian357 »

Witam,
W chwili obecnej jestem na etapie szukania biura pod wynajem dla siedziby swojej firmy. W zasadzie nie jest to jakiś problem - znalazłem ogłoszenie (w miarę sensowne i atrakcyjne cenowo) w biurowcu w centrum miasta http://www.targowa35.pl/oferta.html natomiast ostatnio wymyśliłem inne ciekawe rozwiązanie i chciałbym się dowiedzieć od Was czy to dobry pomysł.
Myślałem o tym, żeby kupić mieszkanie na raty - wówczas to co zapłacę za wynajem biura jest tyle co rata kredytu mieszkaniowego. Po kilkunastu ratach mieszkanie już jest moje na własność. Boje się jednak, że będzie to mało wiarygodne dla klientów, a bardziej będzie wpływać negatywnie wizerunkowo. Co o tym myślicie?

lara179
Posty: 23
Rejestracja: pn 17 paź 2016, 13:52
OSP (gm., woj.): Warszawa, mazowieckie
Status: Offline

Re: Gdzie wybrać biuro

Post autor: lara179 »

najlepiej w centrum miasta :)

elabarbara
Posty: 1778
Rejestracja: wt 23 maja 2017, 14:55
Status: Offline

Re: Gdzie wybrać biuro

Post autor: elabarbara »

Warto też pomyśleć o firmie sprzątającej w biurze. Ja polecam wejść i zobaczyć na ofertę tutaj: http://www.clarsystem.pl/serwis/uslugi-porzadkowe/ . Takie sprzątanie biura powinno być profesjonalne, a więc zatrudnić warto kogoś z fachowym doświadczeniem i dobrym sprzętem, gdzie porządek będzie idealny.

ollafe88n
Posty: 350
Rejestracja: wt 29 lis 2016, 16:08
Status: Offline

Re: Gdzie wybrać biuro

Post autor: ollafe88n »

Jak już wynajmiesz to biuro to nie zapomnij o tym żeby zainwestować w jakieś solidne Ekspresy biurowe :). Każdy lubi wypic dobra kawę w pracy i sądzę, że Ty również nie jesteś wyjątkiem. U mnie w biurze takie ekspresy są od dawna i była to świetna decyzja żeby je zakupić!

Agusiek55
Posty: 29
Rejestracja: sob 27 maja 2017, 16:22
OSP (gm., woj.): tychy województwo śląskie
Status: Offline

Re: Gdzie wybrać biuro

Post autor: Agusiek55 »

Jak już znajdziesz swoje miejsce to polecam wam zadbać w pierwszej kolejności o porządny ekspres do kawy. Bez tego nie ma praktycznie biura :D Również polecam bardzo fajny kosz na śmieci który zauważyłam w jednym z biur. Fajny patent ma firma https://www.bentlex.pl kosze ktore otwierają się bezdotykowo

misia
Posty: 295
Rejestracja: wt 14 mar 2017, 10:57
Status: Offline

Re: Gdzie wybrać biuro

Post autor: misia »

W każdym biurze, bardzo ważną rolę odgrywa odpowiedni sprzęt, a jednym z takich bedzie napewno nowy laptop https://www.morele.net/wiadomosc/laptop ... arto/4144/ Z takim sprzętem będzie nam się napewno o wiele lepiej pracowało.

maciejj862
Posty: 73
Rejestracja: sob 28 maja 2016, 11:42
Status: Offline

Re: Gdzie wybrać biuro

Post autor: maciejj862 »

Co prawda lokalizacja biura ma spore znaczenie, ale najważniejsze są jednak koszty wynajmu, także to tym radzę kierować się przy wyborze. Warto dokładnie przygotować się do wynajmu biura, pozwoli to ograniczyć koszty itp. - tutaj https://akademianajemcy.pl prowadzą szkolenia z wynajmu, który w tym pomogą.

vega195
Posty: 83
Rejestracja: czw 17 lis 2016, 09:43
Status: Offline

Re: Gdzie wybrać biuro

Post autor: vega195 »

Radzę wybrać biuro w dobrej lokalizacji, w budynku o przyzwoitym standardzie. Samo biuro powinno być natomiast elegancko urządzone i przestronne, ale i komfortowe. Przez https://walterherz.com łatwo znaleźć i wynająć biuro - znalezienie tam odpowiedniego biura nie powinno być problemem.

Wandka
Posty: 1180
Rejestracja: ndz 02 lip 2017, 11:43
OSP (gm., woj.): poznań, wielkopolskie
Status: Offline

Re: Gdzie wybrać biuro

Post autor: Wandka »

Zgadzam się z poprzedniczkami. Kiedy już wybierzesz lokal na biuro, warto je będzie odpowiednio wyposażyć, między innymi w ekspres do kawy. Tego rodzaju urządzenie możesz kupić poprzez http://yazamco.com.pl/ekspresy-do-kawy.html . Firma oferuje ekspresy do kawy do firmy takich cenionych marek jak HENDI, NIVONA, czy SAECO. Warto u nich zrobić zakupy, ponieważ dostaje się dożywotnią gwarancję na zakupione urządzenia, a firma świadczy też usługi serwisowania kupionego u nich sprzętu :)

Wrevris
Posty: 134
Rejestracja: czw 22 wrz 2016, 09:39
Status: Offline

Re: Gdzie wybrać biuro

Post autor: Wrevris »

Dużo przydatnych informacji możesz znaleźć na tym blogu: http://biurokooperacja.pl/blog/2017/11/ ... o-pit-cit/ oni znają się na rzeczy i na pewno dobrze podpowiedzą.

Astra80
Posty: 286
Rejestracja: pt 08 lip 2016, 23:11
Status: Offline

Re: Gdzie wybrać biuro

Post autor: Astra80 »

A wiecie, że wcale nie trzeba wynajmować lokalu jesli się prowadzi firme? Słyszeliście o wirtualnym adresie firmy? Cos takiego oferuje https://yourtax.pl/wirtualny-adres-firm ... ego-warto/ . To doskonałe rozwiązanie dla firm, które nie musza miec fizycznej siedziby.
Ponadto witrualne biuro to spora oszczedność - koszty sa zdecydowanie niższe niż przy tradycyjnym wynajmie.
Awatar użytkownika

Tenesy
Posty: 593
Rejestracja: pn 20 mar 2017, 12:44
Lokalizacja: Gliwice
Status: Offline

Re: Gdzie wybrać biuro

Post autor: Tenesy »

Jak szukasz sprawdzonych biur to polecam zajrzeć na stronę https://www.cubecentre.com/biura-serwisowane/. Jest tam spory wybór biur o bardzo wysokim standardzie. Posiadanie takiego miejsca na pewno wpływa pozytywnie na wizerunek naszej firmy.

weronikaja
Posty: 1045
Rejestracja: śr 31 maja 2017, 17:43
OSP (gm., woj.): śląskie zabrze zabrze
Status: Offline

Re: Gdzie wybrać biuro

Post autor: weronikaja »

Nie wyobrażam sobie biura bez dobrego laptopa. A że jestem fanka marki lenovo to proponuję zobaczyć ten https://itnes.pl/notebooki-lenovo-think ... 000pb.html To mało awaryjny laptop, odporny nawet na zalania. Odpowiednie zabezpieczenia. Wytrzymała bateria nawet 600 min pracy bez zasilania - a to duża oszczędność dla biura w rachunkow za zużycie prądu.

kikak
Posty: 905
Rejestracja: wt 23 maja 2017, 14:33
Status: Offline

Re: Gdzie wybrać biuro

Post autor: kikak »

Wybór biura to jedno, a drugie jest utrzymanie tam odpowiedniej czystości. Jeżeli biuro nie jest jakichś wielkich rozmiarów to wiadomo, że można to robić na własną rękę, ale przy dużych powierzchniach biurowych to https://idealnesprzatanie.pl/sprzatanie-wlochy/ takie oferty powinny Was zainteresować. Warto postawić na profesjonalną firmę sprzątającą z zewnątrz.

monimm82
Posty: 300
Rejestracja: śr 22 lut 2017, 12:06
OSP (gm., woj.): Pszczyna, śląskie
Status: Offline

Re: Gdzie wybrać biuro

Post autor: monimm82 »

I tu się pojawia pytanie - wybierać biura w centrum miast, czyli niby w bardzo atrakcyjnej lokalizacji, czy też coś na uboczu? Dla mnie ta druga opcja jest bardziej interesująca. Nie ma tak większego problemu z dojazdami, z korkami, no i też z parkingiem. Inna kwestia to urządzenie biura, myśleliście już o tym? Tak na stronie https://mikomaxsmartoffice.com/pl/stref ... tekta/cad/ uda się wam znaleźć bardzo pomocną firmę, narzędzia i przede wszystkim meble do takich zadań.
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat