Jej. Każdy po trochu coś sypnie, a niewiele chyba z tego wynika. Reklama firmy, zależy od bardzo wielu czynników. Zależy co robisz, czy się zajmujesz i na jakim rynku pracujesz.
Działasz lokalnie, to musisz się rzucać w oczy lokalnie. Nie tylko na zewnątrz murów, ale zauważ, że wszyscy teraz korzystają z internetu, więc bez istnienia w sieci trudno cokolwiek rozkręcić. Nawet jeśli tylko handlujesz ziemniakami. Nie można tak naprawdę zaniedbywać żadnego z kanałów reklamy.
Jeśli masz już lub planujesz stronę internetową, to musisz zrobić wszystko, żeby Twój klient ją znalazł. Na rynku lokalnym nie jest to może aż tak bardzo trudne, chyba że masz dużą konkurencję.
Fakt faktem 3 pierwsze wyniki w Google pochłaniają 60% kliknięć uzytkowników sieci. Reszta to już znacznie mniej. 2, 3 strona wyszukiwania, to już najczęściej przypadek. Chcesz o tym poczytać, zajrzyj na tą stronę:
https://fikako.pl/index.php/pozycjonowanie-google-seo
Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej, pisz. Znam się na tym.