Rozliczenie KSRG pytanie
- 
				
Intercooler
 Topic author
- Posty: 179
- https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
- Rejestracja: śr 11 sty 2012, 16:50
- OSP (gm., woj.): powiat tarnowski, województwo małopolskie
- Status: Offline
Rozliczenie KSRG pytanie
Witam, początkiem grudnia mam rozliczenie z zakupów z KSRG, podczas przygotowywania faktur odkryłem problem - na umowie mam 5 sztuk koszarówek, na fakturze 6. Należność faktury i wykonany przelew jest większy o kwotę  tej jednej koszarówki. Czy będzie to  problem przy rozliczeniu, czy idzie do jakoś opisać? Wkońcu jest więcej, nie mniej, dotacja z  KSRG  wykorzystana w całości, a tą jedną koszarówkę mogłem zawsze  zapłacić ze środków własnych. Czy jeżeli nie,  firma w której  kupowałem będzie w stanie mi to jakoś skorygować? Pozdrawiam.
			
			
									
									
- 
				Sernik
 
- Posty: 170
- Rejestracja: śr 31 sty 2007, 09:24
- OSP (gm., woj.): woj. małopolskie
- Status: Offline
Re: Rozliczenie KSRG pytanie
Rozliczasz się w księgowości w KP PSP ? Zadzwoń zapytaj, ale myślę że nie powinno być problemu.
			
			
									
									
						Re: Rozliczenie KSRG pytanie
Nie chciałbym być złym prorokiem, ale nieco problemu może wystąpić. Jak napisano w Zasadach rozliczania dotacji : "Zleceniodawca dopuszcza możliwość zmiany asortymentu i ilości bez konieczności sporządzania aneksu do umowy, pod warunkiem, że:
1) kwota dotacji nie ulegnie zmianie;
2) pozostałe warunki umowy zostaną dotrzymane przez Zleceniobiorcę.
W takim przypadku, Zleceniobiorca niezwłocznie przekaże na piśmie Zleceniodawcy informację o konieczności zmiany asortymentu i ilości, wraz z uzasadnieniem dokonania takiej zmiany oraz opinią o niej właściwego komendanta powiatowego
/miejskiego PSP. Przekazanie tej informacji nie może nastąpić później niż 21 dni przed zakończeniem realizacji zadania.
Wniosek o zmianę asortymentu powinien zawierać następujące elementy:
numer umowy której zmiany dotyczą,
tabelę „Było”– przed zmianami,
tabelę „Wnioskowane”– po zmianach,
uzasadnienie wnioskowanych zmian,
akceptację komendanta powiatowego/miejskiego PSP."
Całość tu http://www.straz.lodz.pl/data/other/zasady_ksrg.pdf
Jednakowoż jak wyżej napisał kol. @sernik, skonsultuj się jeszcze z Twoją KP.
			
			
									
									1) kwota dotacji nie ulegnie zmianie;
2) pozostałe warunki umowy zostaną dotrzymane przez Zleceniobiorcę.
W takim przypadku, Zleceniobiorca niezwłocznie przekaże na piśmie Zleceniodawcy informację o konieczności zmiany asortymentu i ilości, wraz z uzasadnieniem dokonania takiej zmiany oraz opinią o niej właściwego komendanta powiatowego
/miejskiego PSP. Przekazanie tej informacji nie może nastąpić później niż 21 dni przed zakończeniem realizacji zadania.
Wniosek o zmianę asortymentu powinien zawierać następujące elementy:
numer umowy której zmiany dotyczą,
tabelę „Było”– przed zmianami,
tabelę „Wnioskowane”– po zmianach,
uzasadnienie wnioskowanych zmian,
akceptację komendanta powiatowego/miejskiego PSP."
Całość tu http://www.straz.lodz.pl/data/other/zasady_ksrg.pdf
Jednakowoż jak wyżej napisał kol. @sernik, skonsultuj się jeszcze z Twoją KP.
Jajakobyły
						Re: Rozliczenie KSRG pytanie
Kolego moim skromnym zdanie niema problemu : 
1 jezeli dopłaciliście z własnych srodków kwotę poza dotację z KSRG
2 miałem taki sam "problem" tzn musiałem znależc włąsne środki aby kupić to co jest potrzebne
w PSP powinni to bez problemu rozliczyć jeżeli jest tak jak napiałeś
Myslę że Komendat nie będzie robił problemu jeżeli w jednostce pojawia się więcej sprzetu i za niego nie musiał zapłącić
			
			
									
									
						1 jezeli dopłaciliście z własnych srodków kwotę poza dotację z KSRG
2 miałem taki sam "problem" tzn musiałem znależc włąsne środki aby kupić to co jest potrzebne
w PSP powinni to bez problemu rozliczyć jeżeli jest tak jak napiałeś
Myslę że Komendat nie będzie robił problemu jeżeli w jednostce pojawia się więcej sprzetu i za niego nie musiał zapłącić
 
				
