Rozliczenie KSRG pytanie

Pytania i rady na temat funkcjonowania Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego.
Awatar użytkownika

Topic author
Intercooler
Posty: 179
Rejestracja: śr 11 sty 2012, 16:50
OSP (gm., woj.): powiat tarnowski, województwo małopolskie
Status: Offline

Rozliczenie KSRG pytanie

Post autor: Intercooler » sob 22 lis 2014, 10:29

Witam, początkiem grudnia mam rozliczenie z zakupów z KSRG, podczas przygotowywania faktur odkryłem problem - na umowie mam 5 sztuk koszarówek, na fakturze 6. Należność faktury i wykonany przelew jest większy o kwotę tej jednej koszarówki. Czy będzie to problem przy rozliczeniu, czy idzie do jakoś opisać? Wkońcu jest więcej, nie mniej, dotacja z KSRG wykorzystana w całości, a tą jedną koszarówkę mogłem zawsze zapłacić ze środków własnych. Czy jeżeli nie, firma w której kupowałem będzie w stanie mi to jakoś skorygować? Pozdrawiam.
Obrazek

Sernik
Posty: 170
Rejestracja: śr 31 sty 2007, 09:24
OSP (gm., woj.): woj. małopolskie
Status: Offline

Re: Rozliczenie KSRG pytanie

Post autor: Sernik » pn 24 lis 2014, 01:16

Rozliczasz się w księgowości w KP PSP ? Zadzwoń zapytaj, ale myślę że nie powinno być problemu.
Awatar użytkownika

fireman90
Posty: 638
Rejestracja: sob 03 cze 2006, 10:58
Lokalizacja: śląskie
Status: Offline

Re: Rozliczenie KSRG pytanie

Post autor: fireman90 » pn 24 lis 2014, 09:32

Nie chciałbym być złym prorokiem, ale nieco problemu może wystąpić. Jak napisano w Zasadach rozliczania dotacji : "Zleceniodawca dopuszcza możliwość zmiany asortymentu i ilości bez konieczności sporządzania aneksu do umowy, pod warunkiem, że:
1) kwota dotacji nie ulegnie zmianie;
2) pozostałe warunki umowy zostaną dotrzymane przez Zleceniobiorcę.
W takim przypadku, Zleceniobiorca niezwłocznie przekaże na piśmie Zleceniodawcy informację o konieczności zmiany asortymentu i ilości, wraz z uzasadnieniem dokonania takiej zmiany oraz opinią o niej właściwego komendanta powiatowego
/miejskiego PSP. Przekazanie tej informacji nie może nastąpić później niż 21 dni przed zakończeniem realizacji zadania.
Wniosek o zmianę asortymentu powinien zawierać następujące elementy:
numer umowy której zmiany dotyczą,
tabelę „Było”– przed zmianami,
tabelę „Wnioskowane”– po zmianach,
uzasadnienie wnioskowanych zmian,
akceptację komendanta powiatowego/miejskiego PSP.
"
Całość tu http://www.straz.lodz.pl/data/other/zasady_ksrg.pdf
Jednakowoż jak wyżej napisał kol. @sernik, skonsultuj się jeszcze z Twoją KP.
Jajakobyły

medfa
Posty: 5
Rejestracja: pn 09 lut 2015, 13:35
OSP (gm., woj.): 741258963258741
Status: Offline

Re: Rozliczenie KSRG pytanie

Post autor: medfa » pn 09 lut 2015, 14:18

Najlepiej zadzwonić i zapytać.

LAJOSZ
Posty: 10
Rejestracja: pt 14 sie 2009, 14:14
Status: Offline

Re: Rozliczenie KSRG pytanie

Post autor: LAJOSZ » wt 03 mar 2015, 08:51

Kolego moim skromnym zdanie niema problemu :
1 jezeli dopłaciliście z własnych srodków kwotę poza dotację z KSRG
2 miałem taki sam "problem" tzn musiałem znależc włąsne środki aby kupić to co jest potrzebne
w PSP powinni to bez problemu rozliczyć jeżeli jest tak jak napiałeś
Myslę że Komendat nie będzie robił problemu jeżeli w jednostce pojawia się więcej sprzetu i za niego nie musiał zapłącić
ODPOWIEDZ