Oprogramowanie
-
- Posty: 407
- https://dekodeco.com.pl/producent-mebli-na-wymiar-w-warszawie-nowoczesne-kuchnie/
- Rejestracja: wt 19 kwie 2016, 20:04
- Status: Offline
Re: Oprogramowanie
Wszystkim osobom zainteresowanym tematem mogę polecić stronę, na której znajdziecie ofertę firmy SUR-FBD, która oferuje nowoczesne rozwiązanie informatyczne dla Służb Utrzymania Ruchu - System CMMS . Według mnie warto korzystać z usług fachowców, aby uzyskać jak najlepsze możliwe rezultaty.
-
- Posty: 2175
- Rejestracja: wt 23 maja 2017, 14:55
- Status: Offline
Re: Oprogramowanie
Trafiłam ostatnio na https://tt-it.pl/ szukając jakiegoś wsparcia przy wdrożeniu systemu ERP – i powiem Wam, że mają całkiem szeroki zakres usług. Od wsparcia IT po oprogramowanie dla firm. Czy ktoś może z nimi współpracował przy wdrożeniu? Zastanawiam się, czy warto się odezwać.
Re: Oprogramowanie
Jeśli prowadzicie serwis naprawy sprzętu i macie problemy z organizacją zleceń to warto rozważyć program do serwisu który pomoże w zarządzaniu. Dzięki takiemu rozwiązaniu można znacznie szybciej obsługiwać klientów i przechowywać wszystkie dane w jednym miejscu. Myślę że każdy serwisant powinien zastanowić się nad tym, jak usprawnić swoją pracę w dzisiejszych czasach
Re: Oprogramowanie
Nie tylko oprogramowania są najważniejsze. W prowadzeniu firmy warto także korzystać z chmury, ponieważ zapewnia ona stały dostęp do wszystkich istotnych dokumentów – https://www.fresh-market.info/news/prom ... ce-matters . Nie trzeba obawiać się ich utraty ani awarii sprzętu. Pliki można przeglądać i edytować z dowolnego urządzenia, również z telefonu, co pozwala zaoszczędzić czas i zwiększa komfort pracy.
-
- Posty: 368
- Rejestracja: śr 22 gru 2021, 13:39
- OSP (gm., woj.): Kościan, Wielkopolskie
- Status: Offline
Re: Oprogramowanie
Mobilność w handlu staje się standardem. INEO Group https://ineogroup.pl/produkty/rozwiazania-mobilne ma w ofercie rozwiązania mobilne, które pozwalają obsługiwać klientów z dowolnego miejsca w sklepie. Czy uważacie, że takie systemy faktycznie poprawiają komfort zakupów, czy mogą sprawić trudności osobom, które wolą tradycyjną obsługę przy kasie?