fire45 pisze:Skoro użytkownik nie posiada możliwości edytowania listy numerów SMS
to kto ją posiada, na jakiej zasadzie, za ile ją wykona i w jakim czasie?
Piszecie o testach, o innych jednostkach.
Konkretnie odpowiedzcie teraz na pytanie : Ile jednostek z tego korzysta? Jak długo trwają testy?
Ile w tym czasie zostało obsłużonych alarmów przez dyspozytora, ile przez strażaków?
Czy cały system posiada zabezpieczenie, które nawet w przypadku braku prądu roześle SMSy o alarmie?
Co w przypadku zetknięcia się dwóch alarmów - dyspozytora i uprawnionego strażaka?
Czy jest informacja o zbyt niskiej temperaturze w garażu (skoro już jest obsługa temperatury)?
Widać, że rynek alarmowania się rozwija. Osobiście korzystam i jestem przekonany do systemów Digitex,
które jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Może dlatego takie szczegółowe i śmieszne pytania zadaję...
Udzielacie jakiejś gwarancji? Wystawiacie fakturę?
System jest cały czas rozwijany, aktualizacja numerów następuje poprzez przeprogramowanie sterownika. Dopuszczamy możliwość modyfikacji programu przez nas wg wskazań użytkownika i samodzielne wgranie nowego programu do sterownika przez użytkownika po przesłaniu odpowiedniego pliku.
Przewidziana jest także aktualizacja oprogramowania, która pozwoli na modyfikacje listy numerów telefonów za pomocą odpowiedniej komendy SMS.
Aktualnie uruchomione są cztery takie systemy, pierwszy pracuje od 4 miesięcy. Liczba alarmów bojowych jest trudna do określenia, u mnie w jednostce było ich może 6 (jesteśmy małą jednostką spoza KSRG). Alarmów testowych od czasu uruchomienia było ok 20.
System jako opcje posiada własne zasilanie awaryjne (aktualnie w trakcie testów). Nie widzę też przeciwwskazań do użycia typowego komputerowego UPSa. Na zasilaniu awaryjnym działa wszystko poza tzw. "dużym prądem" (syrena, oświetlenie itp.)
Oprogramowanie sterownika napisane jest w taki sposób, że nie pozwala na kolizje kliku alarmów, tzn. po wystąpieniu pierwszego, wszystkie kolejne są ignorowane do czasu ustania stanu alarmowego.
Temperatura jest aktualnie wysyłana w odpowiedzi na konkretną komendę SMS w celach czysto orientacyjnych. Kwestia drobnej zmiany programu, aby wartość ta była automatycznie sprawdzana np co godzinę i w razie za niskiej temperatury system wysyłał odpowiedni komunikat SMS lub nawet uruchamiał ogrzewanie (wyszliśmy z założenia, że jest to system obsługujący alarmowanie a nie ogrzewanie, dlatego funkcja ta nie jest aktualnie zaimplementowana)
Udzielamy gwarancji na system oraz istnieje możliwość wystawienia faktury VAT.