Mam takie pytanko:
Doszliśmy z całym zarządem (poza prezesem) do wniosku, że chcemy zmian na stanowisku prezesa. Na najbliższym zebraniu zarządu (piątek) ja mam przedstawić wniosek o podjęcie stosownej uchwały. Wniosek ma być na piśmie. Nie chcemy prezesa usunąć z zarządu tylko chcemy, żeby już dalej nie pełnił tej funkcji bo naszym zdaniem ale też według większości członków zwyczajnych po prostu nie sprawdza się. Chcemy aby został zwykłym członkiem zarządu bez konkretnej fuchy.
I teraz: jak powinien wyglądać formalnie taki wniosek? Nigdy czegoś takiego nie pisałem a chciałbym żeby wszystko było tak jak trzeba. Mój statu znam na pamięć i nie ma w nim nic na temat zmian na stanowisku w zarządzie. jest tylko, że zarząd sam wybiera ze swojego grona ludzi na poszczególne stanowiska, a skoro wybiera to może i zmienić swoje decyzje?
Jak wy byście napisali taki wniosek? Mam człowieka który zgodził się przejąć zadania prezesa, do tej pory był zwykłym członkiem zarządu. Więc chodzi tylko o zamianę funkcji wewnątrz zarządu. Pomożecie?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)